FANDOM

Betty, ten rok będzie kluczowy jeśli chodzi o college. Stopnie, zajęcia dodatkowe, sport, dobre zachowanie, to ważne. Patrzą na to.

—Alice do Betty Cooper, „Rozdział pierwszy: Brzeg rzeki

Alice Cooper- Jedna z kluczowych postaci w serialu 'Riverdale'. Żona Hala Coopera oraz matka Polly i Betty Cooper.Jest redaktorką szkolnej gazetki Blue & Gold zaraz po tym jak pokłóciła się ze swoim mężem Halem, a on wyrzucił ją z pracy. W jej rolę wcieliła się Madchen Amick.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Alice urodziła się i dorastała po południowej stronie Riverdale. Chodziła do tamtejszej szkoły średniej, gdzie zaprzyjaźniła się z Mary Andrews. Znała też FP Jonesa, ale nie wiadomo dokładnie jakie łączyły ich relacje. Zaczęła spotykać się z Halem Cooperem z którym zaszła w ciążę, jednak pod naciskiem Hala dokonała aborcji, której później żałowała. Wyszła za mężczyznę i ma dwie córki, Polly i Betty. Została razem z mężem właścicielem gazety.

Sezon 1 Edytuj

Alice nie stać nawet na trochę żalu i współczucia po zaginięciu, a potem śmierci Jasona Blossoma, wprost przeciwnie. Jest z tego faktu zadowolona, ponieważ była bardzo niezadowolona ze związku jej córki i młodego Blossoma. Podczas swojej pracy wyszukuje tematy, które skompromitują rodzinę Blossomów. Razem ze swoim mężem odesłali swoją córkę Polly, która potem okazała się w ciąży do ośrodka dla trudnej młodzieży po próbie ucieczki z domu.

Rozdział pierwszy: Brzeg rzeki Edytuj

Dowiadując się, że Jason Blossom rzekomo utopił się w rzece, Alice stała wzdłuż brzegu, mając nadzieję, że to prawda. Zaraz przed rozpoczęciem pierwszego dnia szkoły Alice mówi Betty, że ten rok będzie kluczowy dla jej przyszłości i musi się przyłożyć do nauki, a także pracować nad charakterem. Alice nie chciała, by jej młodsza córka poszła w ślady Polly.

Po tym jak Alice dowiedziała się, że Betty dołączyła do cheerleaderek każe jej wyjść z składu i skupić się na o wiele ważniejszych rzeczach. Wtedy Betty mówi, że ma dość być idealną córeczką i chce w końcu zrobić coś dla siebie. Alice niechętnie to akceptuje.

Rozdział drugi: Dotyk zła Edytuj

Alicja i Hal poinformowali Betty, że z powodu skandalu, który zawisł nad śmiercią Jasona Blossoma, będą mieli wiele zarwanych nocy. Alice powiedziała Betty, że bardzo lubi jak jej córka próbuje zobaczyć dobro w każdym człowieku, nawet w Veronice, Cheryl, czy Archim. Jednak po tym jak ją zdradzili powinna zobaczyć ich prawdziwe twarze i trzymać się od nich z daleka. Później tego samego dnia odwiedziła miejscowego koronera dr Curdle, by uczestniczyć w autopsji Jasona Blossoma. Chciała się dowiedzieć jak najwięcej szczegółów, które później będzie mogła opisac w gazecie. Alice zapłaciła dr Curdle za jego pomoc. Kolejnego dnia zaraz po wyjściu Cheryl z mieszkania Betty weszła Alice odpędzając jak sama twierdziła 'złe duchy' jakie mogła przynieść ze sobą Cheryl. Podczas rozmowy Betty dopytywała się o swoją siostrę, Polly i wtedy kobieta skłamała, że powiedziała swojej najstarszej córce o śmierci Jasona i dodała, że i tak Polly nie wie jaki w ogóle jest dzień. Powiedziała Betty, że wszystko co dotknie rodzina Blossomów gnije.

Charakter Edytuj

Alice jest kobietą sztywno trzymającą się reguł i zasad. Jest też dość mściwa, wybuchowa i wścibska. Mimo tego bardzo kocha swoje dwie córki i chce dla nich jak najlepiej, dba o ich rozwój i bezpieczeństwo. Nie chce żeby dawały się ranić. Do wielu osób ma pretensje i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Nie lubi, gdy ktoś trzyma tajemnice za jej plecami.

Wygląd Edytuj

Alice jest kobietą w średnim wieku o szczupłej i atrakcyjnej figurze i jasnych blond włosach sięgających ramion. Ma jasną skórę i szare oczy. Nosi ubrania w pastelowych kolorach.

Relacje Edytuj

Przyjaciele Edytuj

Tumblr oo5e5dJJYQ1rdtdx0o2 400.gif

Hermione Lodge Edytuj

O relacji Alice i Hermione wiemy tylko to, że razem chodziły do szkoły średniej. Możliwe, że były wtedy przyjaciółkami, ponieważ Hermione wie o tym, że wtedy miała nietolerancję glukozy. Ich obecne relacje są niejasne. Wydaje się, że nie mają sobie nic przeciwko. Hermione nawet zgodziła się zorganizować Bociankowo jej córce, Polly w swoim domu.

Mary Andrews Edytuj

Mary była prawdopodobnie najlepszą przyjaciółką Alice za czasów szkoły. Bardzo możliwe, że ich dobre relacje się pogorszyły po zakończeniu szkoły lub po wyjeździe Mary z miasteczka.

Tumblr ooi464X35o1v9dyjzo4 250.gif

Rodzina Edytuj

Hal Cooper Edytuj

Hal i Alice zostali parą jeszcze w szkole średniej. Nie wiadomo jak do tego doszło. Alice zaszła z nim w ciążę za młodu, Hal nie był z tego faktu zadowolony i wmówił kobiecie, że jest zbyt młoda i niegotowa na to. Namówił ją do aborcji, której Alice potem żałowała. Pobrali się i mają dwie córki. Hal tak samo jak jego żona nienawidzi Blossomów. Ich małżeństwo przeżywa kryzys, gdy Alice dowiaduje się, że mąż chciał

Tumblr onyrro0ymu1uj5j7bo1 500.gif

namówić Polly do aborcji tak samo jak kiedyś Alice. Wściekła kobieta wyrzuca go z domu, a mężczyzna wyrzuca ją z pracy. Nie wiadomo, czy ich relacja jeszcze kiedykolwiek się poprawi.

Polly Cooper Edytuj

Polly i matka miały tak samo dobre kontakty ze sobą jak ma teraz Betty z Alice. Wszystko się zmieniło, gdy najstarsza córka zaczęła się spotykać z Jasonem Blossomem. Alice nie akceptowała tego związku i próbowała nawet siłą odciągnąć ją od chłopaka. Zaczęło być

Tumblr onqu0iNnVm1v1jzoxo2 500.gif

jeszcze gorzej, gdy Polly zaszła z nim w ciążę i próbowała uciec i założyć z nim rodzinę. Akcja jednak się nie udała, ponieważ rodzice dziewczyny przyłapali ją na tym i odesłali do domu dla trudnej młodzieży. Alice nie poinformowała córki o śmierci Jasona. Ich relacje się polepszają, gdy Alice wyrzuciła męża z domu, a Polly zaczyna szpiegować rodzinę Jasona.

Betty Cooper Edytuj

Tumblr onueantypF1qb3mfao1 250.gif

Matka wymaga wiele od córki mając nadzieję, że nie pójdzie w ślady swojej starszej siostry. Zataja przed nią ciążę Polly i miejsce pobytu. Nie chce, by się spotykała z osobami, które według Alice są niegodziwe i nieodpowiednie. Chce, żeby Betty miała przed sobą dobrą przyszłość. Ciepło akceptuje związek córki z Jugheadem, ale ostrzega ją, by nie mówiła mu wszystkich tajemnic.

Nieprzyjaciele Edytuj

Tumblr oo04n2sFAL1s5zx89o1 500.gif

Cliff Blossom i Penelope Blossom Edytuj

Rodziny Cooperów i Blossomów nienawidzą się już od dłuższego czasu. Alice próbuje pisać artykuły, które jak najbardziej pogrążą najbogatszą rodzinę. Wszystko zaczęło się, gdy jeden z przodków Hala Coopera został w mniemaniu mężczyzny zamordowany przez jednego z Blossomów. Jedyne w czym rodziny są zgodne to to, że Jason i Polly nie mieli prawa się spotykać.

Występy Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki