FANDOM

Cheryl Marjorie Blossom jest główną postacią w Riverdale. Jest grana przez Madelaine Petsch.

Cheryl jest córką Clifforda i Penelope Blossom oraz bliźniaczką zmarłego Jasona Blossoma, który 11 lipca doznał tragicznej śmierci. Relacja Cheryl z rodziną wydawała się dość napięta od śmierci Jasona. Jej matka oskarżyła ją o pomoc Jasona w jego próbie ucieczki z Riverdale, co w istocie doprowadziło do jego śmierci. Ojciec Cheryl myśli o niej jako o wraku pociągu w porównaniu do Jasona, który był uważany za "Złotego chłopca".

Jest uczennicą, cheerleaderką Vixens w Riverdale High School, a także ciotką dla bliźniaczych dzieci Jason i Polly. Cheryl jest w związku z Toni Topaz i niedawno dołączyła do Southside Serpents.

Wczesne życie Edytuj

Cheryl urodziła się i wychowała w Riverdale, razem z jej bratem bliźniakiem Jasonem Blossomem i rodzicami Penelope i Cliffordem Blossomem. Podczas jej dzieciństwa rodzina ta miała konflikt z rodziną Cooper a Jason chodził z najstarszą córką Cooperów, Polly ,co tylko dodało więcej ognia. Cheryl jest jedną z najpopularniejszych licealistek Riverdale High oraz kapitanką drużyny cheerleaderek ,,River Vixens”. Jest bliską przyjaciółką Josie McCoy, ale z bratem była bliżej niż z kimkolwiek innym. On zawsze ją chronił. Kiedy byli młodsi zawsze chciała mieć oddzielnie urodziny mimo że ona i Jason byli bliźniakami, do chwili gdy on zaproponował, żeby połączyć imprezy. Dopiero po latach Cheryl odkryła prawdziwy powód, którym był fakt, że nikt nie przyszedłby do niej na urodziny, gdyby miała je oddzielnie. Ochraniał ją, nie tylko w tym wypadku, ale przez całe życie.

Jako dziecko Cheryl pamietała, jak jej matka opowiadała jej i Jasonowi opowieść o Sugarmenie, nie wiedząc że była to prawdziwa osoba, która była zamieszana w handel narkotykami z jej ojcem. Chciała ochronić ich przed niebezpieczeństwem, które szło za Sugarmenem, powiedziała że ona i Jason mają zostać w ich pokoju, gdyby kiedykolwiek odwiedził Tornhill.

Kiedy Cheryl była w młodszej klasie przyjaźniła się z dziewczyną o imieniu Heather. Były ze sobą bardzo blisko i często robiły razem nocki. To, co zaczęło się przyjaźnią, przerodziło się w miłość. Niestety, jednej nocy, matka Cheryl przyłapała je razem w łóżku. Wpadła w furię i wyrzuciła Heather z życia Cheryl.

Wygląd Edytuj

Cheryl jest nastolatką ze szczupłą sylwetką, dość wysoka. Jedną z jej najbardziej charakterystycznych cech są jej długie, rude włosy, które często daje na lewe ramię. Ma także ciemne, brązowe oczy, pełne usta i bladą cerę. Czerwona szminka jest prawie codzienną częścią jej makijażu. Cheryl ubiera modne ubrania, przeważnie nosi nowoczesne, kolorowe sukienki i spódnice, które pokazują jej figurę. Cheryl lubi czerwone ubrania.

Charakter: Edytuj

Rudowłosa posiada bardzo specyficzny charakter, w szkole prezentuje się jako, zła, wredna, oraz arogancka, lecz tak naprawdę jest ona bardzo wrażliwą osobą która potrzebuje troski. Cheryl również jest bardzo sprytna i mądra, często stosuje tzw ,,względy za prezenty'' Czyli przekupuje innych prezentami, w zamian za dobre kontakty i pomoc. Mimo wielu stosunkowo złych cech w dziewczynie została odrobina serca które można zauważyć w wielu sytuacjach. Cheryl nie była w stałym związku z nikim lecz w drugim sezonie można zobaczyć, że podoba jej się Josie. W 1 sezonie pocałowała Archie'go, a w 2 natomiast powiedziała, że kochała kiedyś kobietę. Cheryl jest biseksualna i jest w związku z Toni Topaz.

Występowanie Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

  • Rozdział czternasty : Pocałunek przed śmiercią
  • Rozdział piętnasty : Nocne marki
  • Rozdział szesnasty : Kto czyha w lesie ?
  • Rozdział siedemnasty : Miasto, które boi się zachodu słońca
  • Rozdział osiemnasty  : Gdy dzwoni nieznajomy
  • Rozdział dziewiętnasty : Dowody
  • Rozdział dwudziesty : Opowieść z mroku
  • Rozdział dwudziesty pierwszy: Dom szatana
  • Rozdział dwudziesty drugi: Cicha noc, krwawa noc
  • Rozdział dwudziesty trzeci: Szkolna dżungla
  • Rozdział dwudziesty czwarty: Zapaśnik
  • Rozdział dwudziesty piąty: Źli i święci
  • Rozdział dwudziesty szósty: Serce prawdę ci powie
  • Rozdział dwudziesty siódmy : Wzgórza mają oczy
  • Rozdział dwudziesty ósmy: Aż poleje się krew
  • Rodział dwudziesty dziewiąty: Barwy kampanii
  • Rodział trzydziesty: Pętla się zaciska
  • Rozdział trzydziesty pierwszy: Noc, której nigdy nie zapomnimy
  • Rozdział trzydziesty drugi: Więźniowie
  • Rozdział trzydziesty trzeci: Wątpliwości
  • Rozdział trzydziesty czwarty: Noc sądu
  • Rozdział trzydziesty piąty : Nowy wspaniały świat

Edytuj

Sezon 3 Edytuj

  • Rozdział trzydziesty szósty: Święto Pracy
  • Rozdział trzydziesty siódmy: Los i ludzie
  • Rozdział trzydziesty ósmy: Jako w piekle, tak i na Ziemi