FANDOM

Forsythe Pendleton "FP" Jones II - Początkowo był postacią epizodyczną sezonu 1. Został awansowany do postaci regularnych w drugim sezonie. W jego rolę wciela się Skeet Ulrich.

FB jest liderem gangu Southside Serpents, oraz ojcem Jugheada i Jellybean Jones. W pierwszym sezonie FP prawie został wrobiony w morderstwo Jasona Blossoma, po tym jak policjanci znaleźli pistolet w przyczepie FP. Okazało się, że to Clifford Blossom zamordował swojego syna z zimną krwią, FP wziął winę na siebie, aby chronić Jugheada. Mimo, że FP uznano za niewinnego, wciąż był wspólnikiem Clifforda i pozostał w więzieniu do czasu procesu sądowego. Ze względu na lojalność FP w obronie Southside Serpents, był w stanie stanąć przed obliczem spędzenia długiego czasu w więzieniu. Powiedział szeryfowi, że nie jest kapusiem, nawet jeśli ujawnione informacje mogłyby odjąć kilka lat od jego wyroku. Jughead został nagrodzony jako nieoficjalny członek Southside Serpents za lojalność ojca do nich i został oficjalnym członkiem gangu.