FANDOM

Jason Blossom – poboczna postać z serialu „Riverdale”, w którą wcielił się Trevor Stines.

Jason jest synem Cliffa i Penelope Blossom, a także bratem bliźniakiem Cheryl. Był on najlepszym przyjacielem siostry, a także pełnił ważną funkcję w liceum, w którym to sprawował funkcję kapitana drużyny futbolowej. Zmarł w tajemniczych okolicznościach, kiedy to spadł z łodzi do Sweetwater River 4 lipca – ostatniego dnia wakacji, jednakże po sekcji jego zwłok okazało się, że zmarł dopiero tydzień później – 11 lipca.

Osobowość Edytuj

Cheryl określa Jasona jako najmilszego człowieka na świecie, który nawet nie skrzywdziłby muchy. Siostra była z nim niezwykle zżyta i dużo czasu spędzali wspólnie, jednak chłopak miał kilka tajemnic, o których dziewczyna nawet nie wiedziała. Mimo niechęci rodziny do jego związku z Polly Copper Jason zaręczył się z dziewczyną i planował rozpocząć normalne życie z dala od Riverdale.

Jason był również uwielbiany przez członków drużyny futbolowej, której był kapitanem. Nigdy nie ukazał, żeby życzył komuś źle czy miał z kimś problem – zawsze starał się być miły i pomocny dla innych.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Podobnie jak większość dzieciaków, Jason dorastał w Riverdale wraz ze swoją siostrą bliźniaczką Cheryl. W szkole był on przeciętnym uczniem, aczkolwiek pełnił funkcję kapitana drużyny futbolowej. Na krótko przed swoją śmiercią spotykał się z Polly Cooper, jednak ich związek zakończył się niepowodzeniem i załamaniem nerwowym dziewczyny, przez co ta trafiła do ośrodka psychiatrycznego.

Sezon 1 Edytuj

Season 1 Episode 3 Body Double Cheryl Jason 1

Ostatnia rozmowa z Cheryl

Jason zniknął w tajemniczych okolicznościach 4 lipca. Tego ranka, wraz z siostrą udał się nad Sweetwater River i trzymając się za ręce, ruszyli w stronę brzegu. Cheryl była przerażona, jednak chłopak szybko ją uspokoił delikatnym uśmiechem. Wspólnie wsiedli na łódkę i już niedługo po tym harcerze natknęli się na przemoczoną i przerażoną dziewczynę skuloną na skałach. Twierdziła ona, że rękawiczka wpadła jej do wody, a Jason, próbując ją złapać, przechylił łódkę i utonął. Jakiś czas po tym wydarzeniu i wielu bezskutecznych proszukiwaniach, Moose i Kevin natknęli się na ciało, które zostało wyrzucone nad brzeg. Te jednak nie wyglądało na zwykłe utonięcie, gdyż w głowie miał ranę postrzałową, ujawniając tym samym, że śmierć chłopaka nie była przypadkiem.

Policja kierowana przez szeryfa otworzyła dochodzenie w sprawie śmierci Jasona i przeprowadziła autopsję ciała. Wyniki doprowadziły ich do Cheryl, która potwierdziła ich założenia, że chłopak nie umarł 4 lipca, tylko tydzień później. Dziewczyna zdradziła również, że Jason chciał opuścić Riverdale a ona pomogła mu wymyślić taki plan, aby rodzice go nie musieli szukać. Plan kierował młodzieńca do Greendale, skąd miał się on skontaktować z dziewczyną w ciągu miesiąca, lecz nigdy tego nie zrobił. Młody Blossom chciał uciec, aby wraz z Polly zacząć nowe życie w pięknym miejscu. Mieli spotkać się po drugiej stronie rzeki, ale ich plany nie poszły do końca zgodnie z planem. Para przygotowała nawet samochód na poboczu autostrady na drodze 40, w którym znajdował się cały potrzebny asortyment na kilkudniową podróż.

Występy Edytuj

RiverdaleEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Po śmierci, rodzice pochowali pustą trumnę na cmentarzu w Thornhill. Dopiero po odnalezieniu ciała i przeprowadzeniu odpowiednich badań, trafiło ono we wcześniej określone miejsce.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki