FANDOM

Jesteś prawdziwym bohaterem Jughead. Niech twoją ostatnią myślą będzie to, że twoja ofiara poszła na marne. Rano dobrze Ci znane Riverdale przestanie istnieć. Penny Peabody do Jughead Jones
Penny - postać z sezonu drugiego Riverdale. Wciela się w nią Brit Morgan.

Penny to sprytna adwokatka z Southside, która często pomagała Southside Serpents, gdy mieli kłopoty z prawem, jednakże nie za darmo. Nie żądała w zamian pieniędzy, lecz przysług, które członkowie gangu mieli wykonać, gdy przyjdzie odpowiedni czas. Penny prowadziła również tajny przemyt narkotyków. Przewoziła je od Southside do Greendale.  Później zwerbowała Jugheada Jonesa do tej pracy. Chłopak wykonywał swoje obowiązki, dopóki się nie zbuntował i nie zesłał jej do Greendale.

Charakter Edytuj

Penny to przebiegły adwokat, którego Southside Serpents miało do pomocy w przypadku kłopotów z prawem. Woli, żeby klienci płacili jej z przysługami, a nie gotówką, tak jak np. Jughead Jones. Kobieta jest chłodna, wyrachowana, oraz z łatwością manipuluje innymi. Działa wyłącznie na własną korzyść, będąc w gangu nie była z nimi tak emocjonalnie związana, bo nie pomagała innym za darmo, oraz szantażowała Juheada, że pokaże nagranie, gdy przemycał narkotyki, jeśli dalej nie będzie tego dla niej robić.

Wygląd Edytuj

Kobieta ma delikatnie falowane, blond włosy z grzywką. Jest szczupła. Kiedyś na jej ręce rozpościerał się tatuaż gangu Southside Serpents, jednak Jughead Jones, w ramach zemsty, usunął go w bolesny sposób. Penny ma niebieskie oczy.