FANDOM

Polly Cooper – poboczna postać z serialu „Riverdale". W jej rolę ma wcielić się Tiera Skovbye[1].

Polly to starsza siostra Betty Cooper, a także córka Hal'a i Alice Cooper. Dziewczyna jest byłą narzeczoną zmarłego niedawno Jason Blossom'a . Przed rozpoczęciem akcji serialu Polly próbowała popełnić samobójstwo, o którym wiedzą wyłącznie jej rodzice i siostra.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Polly dorastała w Riverdale z rodzicami i młodszą siostrą Betty . Była w związku z Jasonem Blossomem. Rodzice dziewczyny nie akceptowali jej relacji z chłopakiem do tego stopnia, że sama Alice wyparła się córki. Cytując Betty, Jason "był wszystkim dla Polly, ale ona nic dla niego nie znaczyła". Chłopak doprowadził ją do załamania nerwowego, tak więc ta została przeniesiona do psychiatryka. Alice i Hal winią go za to co spotkało ich córkę.

Polly została wymieniona w księdze dziewczyn, które 'zaliczyli' futboliści obok imienia Jasona. Liczba punktów ile chłopakowi za nią przyznano wynosiła dziewięć co sugeruje, że jest lub była ona ładna.

Pewnego dnia kiedy Hal wrócił do domu z pracy, usłyszał dźwięk lejącej się wody w łazience na górze. Kazał Polly wyjść z pomieszczenia, aby upewnić się czy wszystko z nią dobrze ale nie otrzymał odpowiedzi, kopnął w drzwi i ujrzał, że dziewczyna próbuje się zranić. Wspólnie z żoną wysłali ją na oddział psychiatryczny dla pewności, że taka sytuacja już nigdy się nie powtórzy.

Relacje Edytuj

Występy Edytuj

RiverdaleEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. https://twitter.com/CWRiverdaleNews/status/793530493136318464

Więcej z Fandomu

Losowa wiki