FANDOM

Cooperowie – tacy Staffordowie Riverdale. Szkolna miłość, ślub i narodziny dwóch pięknych córek, Polly i Betty... A potem przydarzył się Jason Blossom. Wysłuchamy osoby, która była z nim w dniach przed jego zaginięciem – Polly Cooper. Opowie, jak przypadkowa rozmowa zamieniła się w zakazany romans, jak rodzice z niejasnych przyczyn próbowali ich rozdzielić, jak krótkotrwałe było rozstanie, bo Polly wkrótce odkryła, że jest w ciąży... Jak potajemnie się zaręczyli, mając błogosławieństwo babci i jej pierścionek i snuli plany ucieczki, by zacząć nowe życie... Jak ich marzenia o ucieczce spaliły na panewce...

Jughead Jones

Rozdział ósmy: Outsiderzy” – ósmy odcinek serialu „Riverdale”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 30 marca 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 31 marca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Veronica organizuje baby shower dla Polly, aby w ten sposób zbliżyć się do rodziny Cooperów. Archie rusza z pomocą ojcu, którego opuściła ekipa budowlana.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Cytaty Edytuj

  • Fred Andrews – Co to?
  • Archie Andrews – Twoja nowa ekipa melduje się na posterunku.
  • Fred Andrews – Doceniam, ale nie macie ważniejszych obowiązków? Szkoły, treningów?
  • Archie Andrews – Możemy pracować po treningach i w weekendy, dopóki nie znajdziesz nowej ekipy. Zasuwałem u ciebie przez całe lato, a chłopaki...
  • Moose Mason – ...twarde z nas ogiery – przynajmniej niektórzy.
  • Hermione Lodge – Nie mamy wyjścia.
  • Fred Andrews – No dobra.

Zespół podąża za Fredem, a Kevin idąc za nimi odwraca się w stronę Hermione

  • Kevin Keller – Ładne buty.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka odnosi się do filmu „Outsiderzy” z 1983 roku.
  • Archie i Jughead grali na początku odcinka w DC Universe Online.

Galeria Edytuj

Zdjęcia promocyjne Edytuj

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki