FANDOM

Minął tydzień od znalezienia ciała Jasona Blossoma. Jego śmierć nie była ani pierwszą, ani ostatnią z tragedii, które wstrząsnęły Riverdale. Kino dla zmotoryzowanych – mój dom z dala od domu wkrótce zniknie na zawsze. Akurat, teraz kiedy potrzebujemy go najbardziej... Szeryf puka do każdych drzwi, sąsiad podejrzewa sąsiada – Riverdale coraz bardziej przypomina Salem podczas polowania na czarownice. Tymczasem miła blondynka niczym z filmów Hitchcocka, Betty Cooper przeżywa fakt, że jej przyjaciel, Archie Andrews wdał się w zakazany romans.

Jughead Jones

Rozdział czwarty: Ostatni seans” – czwarty odcinek serialu „Riverdale”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 16 lutego 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 17 lutego 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Betty bada przeszłość Geraldine, podczas gdy Jughead stara się ocalić kino objazdowe. Veronica tłumaczy się mamie po tym, jak Cheryl przyłapuje ją na kłótni z pewnym mężczyzną.

Streszczenie Edytuj

Minął tydzień od znalezienia ciała Jasona Blossoma. Kino samochodowe - miejsce zamieszkania Jugheada, zostanie zamknięte w momencie gdy jest najbardziej potrzebne. Tymczasem dziewczyna z sąsiedztwa, przyjazna blondynka Betty Cooper, zmaga się z faktem, że jej najbliższy przyjaciel, Archie Andrews, uwikłał się w zakazany romans. Dlatego też postanawia zbadać przeszłość Geraldine Grundy. W całym przedsięwzięciu pomaga jej Veronica. Nastolatki decydują się włamać do samochodu nauczycielki. W wyniku czego odkrywają prawdziwą tożsamość kobiety, która w rzeczywistości nazywa się Jennifer Gibson. Cooperówna powiadamia o tym Archiego, który wkrótce potem pyta o to kochankę. Jak się okazuje przeszłość kobiety - nieudane małżeństwo zmusiło ją do zmiany nazwiska i przeprowadzki. W ramach przeprosin Andrews podarował Geraldine smyczek. Niefortunnie Alice Cooper dowiaduje się o romansie pary. Powiadamia o tym ojca chłopca. Z tego powodu Pani Grundy zmuszona jest opuścić Riverdale. Za to Hermione zmaga się z gangiem, któremu mąż jest winny pieniędzy. Kino dla zmotoryzowanych wydaje ostatni seans, dlatego jest to czas pożegnania z nim. Jughead w związku z tym, zmuszony jest odnaleźć nowe lokum. W międzyczasie ktoś włamuje się do biura szeryfa.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Cytaty Edytuj

  • Jughead Jones – Jak mawia Quentin Tarantino...
  • Kevin Keller – Tylko nie kolejny cytat z Tarantino...
  • Jughead Jones – Jestem wkurzony!
  • Kevin Keller – Wypasiona ściana zbrodni szeryfie! Dla ciebie.
  • Szeryf Keller – Chcesz czegoś?
  • Kevin Keller – Mogę pożyczyć auto?
  • Szeryf Keller – Masz randkę?
  • Kevin Keller – Nie, idę z Veronicą.
  • Szeryf Keller – Przecież musi być w szkole jakiś miły gej.
  • Kevin Keller – Jest, ja.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Zdjęcia promocyjne Edytuj

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki