FANDOM

Gęstsze od krwi i cenniejsze od ropy. Podstawą dobrobytu Riverdale jest syrop klonowy. Od czasu założenia miasta lukratywny handel prowadzi jedna rodzina- Blossomowie. Syrop zawsze był częścią naszego życia. Bogaci i biedni, starzy i młodzi. Wszyscy kupowaliśmy go litrami. Zewsząd otaczał nas jego mdląco słodki zapach. Śmierć Jasona Blossoma przyspieszyła kryzys. Pojawiło się pytanie- Kto przejmie rodzinną firmę? Bo na pewno nie Cheryl...

Jughead Jones

„Rozdział dziewiąty: Wielkie złudzenie”- dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu „Riverdale”, którego amerykańska premiera odbyła się 6 kwietnia 2017 roku na kanale The CW, a w Polsce dzień później na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Archie bardzo niechętnie zgadza się towarzyszyć Cheryl w oficjalnym rozpoczęciu sezonu na syrop klonowy, ponieważ rodzina zaoferowała mu ofertę, która może mu pomóc w rozwoju jego umiejętności muzycznych. Archie robi się jednak coraz bardziej podejrzliwy czemu Blossomowie są nagle dla niego tak mili. Dowiaduje się jednak kilku informacji o Polly Cooper, która od zamieszkania wraz z rodziną Blossomów nie odzywa się ani do matki ani do siostry. Veronica zaprzyjaźnia się z Ethel, której tata ucierpiał na nielegalnych czynach Hirama Lodge. Hermione Lodge nadal nie mówi prawdy Fredowi Andrewsowi dotyczącej działki, a Alice Cooper postanawia zemścić się na Blossomach z pomocą swoich dwóch córek.

Streszczenie Edytuj

Edytuj

Obsada Edytuj

Role główne Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Veronica- Rok temu w Spens dręczyłam z kumpelą Katy małą Paige. Raz kazałyśmy jej pić wodę z rynny.
  • Kevin- Po co?
  • Veronica- Bo nie pasowała do nas, a my byłyśmy sukami. W grudniu Paige się załamała.
  • Kevin- O mój boże! Próbowała popełnić samobójstwo?
  • Veronica- Co? Nie! Przeniosła się do innej szkoły i przeszła terapię.
  • Betty- Moi rodzice są niemożliwi. Polly siedzi w zamknięciu jak bohaterka powieści, a oni zmieniają sobie loginy do kont i wybijają cegłami okna.
  • Jughead- Szkoda, że tego nie widziałem.

Ciekawostki Edytuj

  • Odcinek jest nazwany po filmie Jeana Renoira z 1937 roku
  • Odcinek kończy pierwszy związek Archiego oraz Freda i Hermione

Więcej z Fandomu

Losowa wiki