FANDOM

Ludzie twierdzą, że śmierć Jasona Blossoma zmieniła wszystko w liceum w Riverdale. Ale pewne rzeczy, pewne tradycje nigdy się nie zmieniają. Jak na przykład zjazd absolwentów.

Jughead Jones

,,Rozdział jedenasty: Powrót do przyszłości'' - jedenasty odcinek ,,Riverdale'' ,który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 27 kwietnia 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 28 kwietnia 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Veronica z Archiem przeszukują przyczepę ojca Jugheada w poszukiwaniu dowodów potwierdzających ,że miał coś wspólnego ze śmiercią Jasona Blossoma. Bety nie jest zadowolona ,że robią to za plecami jej chłopaka ,który wierzy FP.

Streszczenie Edytuj

Odcinek rozpoczyna narrator, Jughead stwierdził, że mimo śmierci Jasona, która wstrząsnęła mieszkańcami Riverdale, niektóre rzeczy się nie zmienią, mówi tu o zjeździe absolwentów.

Tymczasem w domu Andrewsów Mary rozmawia z Archiem. Kobieta chce mu wyjawić prawdziwy powód przyjazdu, jednak syn ubiega ją w tłumaczeniach mówiąc, że wie, iż przyjechała tu w sprawie rozwodu. Mary mówi synowi, że uważała Riverdale za lepsze dla niego niż Chicago. Chłopak zapewnia, iż tu jest mu dobrze i ma wspaniałych przyjaciół. Archie zaprasza matkę na swój wieczorny występ.

Później tego ranka w hotelu "Pembrooke" Hermione rozmawia przez telefon z adwokatem swojego męża. Informuje Veronicę, że ich zeznania, które zostały złożone w sprawie Hirama, pomogły.

Następnego ranka Jughead odwiedził ojca w Sunnyside Trailer Park, gdzie przyniósł kawę i pączki dla nich obojga. Kiedy wszedł do domu swojego ojców, był zaskoczony, wyglądem miejsca ,ponieważ było czysto. Ponadto FP wykazywał zainteresowanie pracą Jugheada, o śmierci Jasona Blossoma, ojciec nawet to skomplementował mówiąc mu, że ma dar do pisania. Później zapytał Jugheada, czy mógłby zadać mu pytanie, dlaczego zdecydował się napisać o morderstwie Jasona Blossoma, kiedy jest tyle tematów, o których mógłby pisać. Jughead odpowiedział na pytanie ojca, mówiąc mu, że ta historia go wybrała.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Cytaty Edytuj

Polly : Ile peruk ma twój ojciec?

Cheryl : Jedna na każdy nastrój.

Cheryl Blossom i Polly Cooper

  • Archie Andrews – Poszliśmy do przyczepy twojego taty
  • Veronica Lodge – Żeby ją przeszukać ,Jughead.
  • Jughead Jones - Po co ?
  • Bety Cooper – Moja mama ich namówiła. Była pewna ,że on coś ukrywa na temat Jasona.
  • Veronica Lodge – Myliliśmy się wszyscy. Nic nie znaleźliśmy.
  • Archie Andrews – Zrobiliśmy to ,żeby udowodnić ,że..
  • Jughead Jones – Że mój tata nie jest mordercą ? Poza moimi plecami Archie ?

Galeria Edytuj

Zdjęcia promocyjne Edytuj

Zobacz też Edytuj