FANDOM

Co sprawia, że czujesz się jak w domu? Ciepło i rodzinna atmosfera – wyidealizowana wersja amerykańskiego marzenia? Miłość i akceptacja, a może poczucie bezpieczeństwa... albo nic z tych rzeczy. To miejsce, w którym zamordowano kapitana drużyny futbolowej, albo zapuszczony schowek pod wydeptanymi schodami, gdzie jesteś tylko ty, myszy i pająki.

Jughead Jones

Rozdział siódmy: Samotność” – siódmy odcinek serialu „Riverdale”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 9 marca 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 10 marca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Na temat Polly krążą paskudne plotki. Alice ujawnia tajemnice rodzinne, czyniąc z Betty i Cheryl niewygodne sojuszniczki. Jughead pomaga ojcu stanąć na nogi.

Streszczenie Edytuj

Po zlikwidowaniu kina objazdowego Jughead zamieszkuje szkolny schowek pod schodami. Pewnego dnia zostaje odnaleziony przez Archiego. Chłopak postanawia wspomóc przyjaciela prosząc ojca o załatwienie miejsca w swojej firmie dla FP Jonesa. W związku z zaginięciem ciężarnej Polly rodzina Blossom i Cooper organizują poszukiwania, w których toczą wyścig kto szybciej odnajdzie nastolatkę. Betty będąca blisko z siostrą szybko odnajduje jej kryjówkę. W trosce o nienarodzone jeszcze dziecko Blossomówna i Cooperówna łączą siły. Zła na matkę Veronica postanawia pójść na imprezę wraz z przyjaciółmi. Rozzłoszczona zachowaniem córki Hermione blokuje kartę płatniczą dziewczyny. Po powrocie do domu kobiety postanawiają przeprowadzić poważną rozmowę. Za to Jughead zostaje aresztowany. Podejrzany o śmierć Jasona chłopak zostaje wypuszczony wraz z pomocą Freda Andrewsa. Mimo trudnej sytuacji rodzinnej młody Jones wciąż walczy o ojca i zależy mu aby przywrócić go do rzeczywistości. Polly ukrywająca się dotychczas na strychu zostaje tymczasowo przygarnięta przez rodzinę Lodge, a Fred postanawia przygarnąć Jugheada.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Cytaty Edytuj

Archie przyłapuje Jugheada na myciu się z samego rana w szkolnej łazience

  • Archie Andrews – Co tu robisz?
  • Jughead Jones – Wykorzystuje szkolną infrastrukturę.
  • Archie Andrews – Trzeba jednak pójść na policję.
  • Kevin Keller – Powiemy mojemu ojcu, że ma być dyskretnie.
  • Jughead Jones – Twój stary odpowiada przed wyższą instancją niż Bóg – przed Blossomami.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka odnosi się do filmu „Pustka” z 1950 roku.
  • Scena z początku została ucharakteryzowana na kolorowy świat przedstawiający mieszkańców Riverdale tak, jak robiły to komiksy wydawane przez Archie Comics.

Galeria Edytuj

Zdjęcia promocyjne Edytuj

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki