FANDOM

Strach. Najbardziej pierwotne, najbardziej ludzkie uczucie. Dzieci boją się wszystkiego: ciemności... Boogeymana pod łóżkiem... Modlimy się, by nadszedł świt i przegonił potwory, ale one nigdy nie odchodzą naprawdę – spytajcie Jasona Bloosoma... Czasem strach rośnie wraz z tobą, albo kuli się w tobie i ściska ci trzewia...

Jughead Jones

Rozdział szósty: Kobieta w oknie” – szósty odcinek serialu „Riverdale”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 2 marca 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 3 marca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Jugehead i Betty koncentrują się na odnalezieniu Polly, Valerie pomaga Archiemu, który nie wierzy we własne siły, a Veronica jest zszokowana podwójną zdradą.

Streszczenie Edytuj

Betty planuje odwiedzić siostrę. W tym celu zaprasza Jugheada na obiad, który ma za zadanie odwrócić uwagę matki dziewczyny. Gdy kobieta wychodzi z młodzieńcem w celu wskazania drogi do łazienki. Nastolatka robi zdjęcie notatnikowi Alice . W tym samym czasie Archie ma przesłuchanie, które kończy się niepowodzeniem. Z pomocą nadchodzi Valerie, która po odejściu z Pussycats postanawia wystąpić wraz z chłopakiem. Chwilę później do młodzeńca przychodzi podirytowana Ronnie, która wyładowywuje na nim emocje związane z romansem ich rodziców. Przebywającą u Sióstr Cichego Miłosierdzia Polly odwiedza młodsza siostra. Zdziwiona Betty dowiaduje się o ciąży dziewczyny. Gdy nastolatka informuje siostrę o śmierci Jasona ta popada w rozpacz. Odwiedziny skutkują przyjazdem matki i zabraniem blondynki do domu. Przytłumionej natłokiem nowych wiadomości licealistce w końcu udaje się skupić w ramionach Jugheada, który ją całuje. Wraz z młodzieńcem odnajdują samochód pełen rzeczy zmarłego. Dodatkowo w szkole odbywa się konkurs, na którym młody Andrews przezwycięża stres i przedstawia publiczności swój utwór.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Betty Cooper – Nie musicie ćwiczyć przed występem?
  • Archie Andrews – Ja... nie muszę.
  • Veronica Lodge – Musisz dzięki Veronica Ex-Machina.
  • Valerie Brown – Jak to?
  • Veronica Lodge – Pogadałam z reżyserem i przypomniałam mu, że wielokrotnie słyszał, jak śpiewasz
  • Kevin Keller – Choć to nadwątla moją artystyczną uczciwość...

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Zdjęcia promocyjne Edytuj

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki