FANDOM

Sezon 1 serialu Riverdale miał miejsce 26 stycznia 2017 roku w Stanach Zjednoczonych, a w Polsce dwa dni później - 28 stycznia

FabułaEdytuj

Po szokującej śmierci młodego Jasona Blossoma Riverdale opanowuje strach i mrok. Pomimo, że od wydarzeń z 4 lipca minęły już dwa miesiące, Liceum wciąż żyje tą tragedią.

Rudowłosy Archie wraca do szkoły z nowymi ambicjami odnośnie muzyki. Chłopak mający romans z nauczycielką zmaga się z tajemnicą dotyczącą dnia, w którym zginął jego przyjaciel. Dodatkowo nastolatek nie jest świadom uczuć swojej najlepszej przyjaciółki, Betty. Ponadto do Riverdale przyjeżdża nowa dziewczyna, Veronica, która od razu przykuwa uwagę Archiego. Pomimo kwitnącej przyjaźni z Betty, między nią a chłopakiem widać niezaprzeczalną iskrę.

Lista odcinkówEdytuj

1. Rozdział pierwszy: Brzeg rzeki - 26 stycznia 2017

Source (1)

Betty, Veronica i Archie

Wraz z rozpoczęciem roku uczniów Liceum Riverdale nawiedza wspomnienie tragicznej śmierci Jasona Blossoma Pierwszy odcinek nowego serialu jest wprowadzeniem widzów w skomplikowane, pełne zagadek życie Archiego. Jest to czas zapoznania z: zakochaną w przyjacielu Betty, nowej uczennicy Veroniki, kręcącego się tu i tam Jugheada i mierzącej się ze śmiercią brata Cheryl. W tym odcinku na ekranie pokazana zostaje codzienność nastolatków - życie w szkole, bal, a także kwitnącą, nową przyjaźń Veroniki z Betty.

2. Rozdział drugi: Dotyk zła - 02 lutego 2017

3. Rozdział trzeci: Dubler - 09 lutego 2017

4. Rozdział czwarty: Ostatni seans - 16 lutego 2017

7. Rozdział siódmy: Samotność - 09 marca 2017

8. Rozdział ósmy: Outsiderzy - 30 marca 2017

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Galeria Edytuj