FANDOM

Anotoinette "Toni" Topaz to jedna z głównych postaci w Riverdale 2 sezonu. W jej rolę wcieliła się Vanessa Morgan.
Reprezentujemy zmarłych i milczących. Dzień Pickensa to kłamstwo. Generał Pickens zabił plemię Uktena, rodzinę mojego dziadka. I ta kraina, ziemia, na której stoimy, kraj, który wkrótce ustąpi nowemu Southside, został im skradziony. I nie możemy ich sprowadzić, ale możemy i musimy je uczcić.Toni Topaz

Jest także członkiem Southside Serpents, który podejrzewał, że sprawi kłopoty Jugheadowi i związkowi Betty, jednak Toni wprawdzie "woli dziewczyny". Wiedziała też, że Jughead wciąż się unosi nad rozpadem między nim a Betty. Więcej niż przyjaciel i powiernik, Toni działa jako przewodnik Jugheada w świecie węży. Po przeniesieniu Jugheada do Southside High, ponownie otworzył szkolną gazetę "The Red and Black" i zwerbował Toni jako szkolnego fotografa. Jednak to przedsięwzięcie zakończyło się zamknięciem Southside High. Od tego czasu Toni zaczęła budować związek z Cheryl Blossom, który szybko się rozwinął, tym bardziej, że Cheryl dołączyła do Węży.

Jest członkiem gangu Southside Serpents. W serialu dowiadujemy się że jest biseksualna i jej dziewczyną jest Cheryl Blossom.

Większość wczesnego życia Toni pozostaje nieznana; jednak dorastała w Riverdale i, w pewnym momencie jej młodości, ukończyła Inicjację Węży, aby dołączyć do Southside, choć nie wiadomo, czy spotykała się ze Sweet pea przed lub po dołączeniu do South Side.

Toni to dziewczyna średniego wzrostu o kręconych włosach z różowymi pasmami. Jest mulatką. Często nosi kurtkę z logiem Southside i długie spodnie z dziurami ciemnego koloru.