FANDOM

Wiecie co się stanie z wężem, którego nadepnie obcasem? Zamknąć mordy, bo się dowiecie!

—Veronica Lodge, „Rozdział czwarty: Ostatni seans

Veronica Lodge – główna postać z serialu „Riverdale”, w którą wcieliła się Camila Mendes.

Veronica jest nową uczennicą w liceum, która przeprowadziła się do Riverdale wraz z matką, po tym, jak jej ojciec, Hiriam Lodge, trafił do więzienia. W nowym miejscu Veronica postanowiła zmienić swój całokształt i samą siebie, poznając tym samym Betty oraz Archiego, a niedługo po tym dołączyła do zespołu czirliderek.

Osobowość Edytuj

Veronica jest zaskakującą i agresywną kobietą, zawsze dążącą do wyznaczonego sobie celu. Nie jest łatwo ją złamać, a ona sama stara się nie okazywać swoich słabości. Wiele osób uważa, iż to zasługa jej ojca, lecz Veronica stała się taka w głównej mierze, aby odegrać się na matce, z którą nie zawsze się dogaduje. Mimo opinii publicznej Veronica zawsze stała bardziej za Hiramem, którego starała się wspierać nawet wtedy, gdy trafił do więzienia. Widząc kłamstwa Hermione, dziewczyna coraz bardziej zaczęła się od niej odwracać, wciąż wierząc, że kiedyś będzie mogła jej zaufać.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Veronica na początku mieszkała w Nowym Jorku gdzie się wychowywała. Przeniosła się do rodzinnego miasta jej matki: Riverdale, po tym jak jej ojciec trafił do więzienia. Po przyjeździe Veronica postanowiła, że wraz z szansą na nowe znajomości zmieni też swój charakter. Jak sama siebie ocenia, wcześniej była zarozumiała i niemiła.

Sezon 1 Edytuj

Stub.svg Uwaga! Informacje zawarte w tej sekcji mogą być nieaktualne!

Występy Edytuj

RiverdaleEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku „Kobieta w oknie” Veronica zdradziła, iż posiada piękny „słowikowy” głos.

Galeria Edytuj

Pliki promocyjne Edytuj

Sceny Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki