FANDOM

Wiecie co się stanie z wężem, którego nadepnie obcasem? Zamknąć mordy, bo się dowiecie!Veronica Lodge, Rozdział czwarty: Ostatni seans

Veronica Lodge – główna postać z serialu „Riverdale”, w którą wcieliła się Camila Mendes.

Veronica jest nową uczennicą w liceum, która przeprowadziła się do Riverdale wraz z matką, po tym, jak jej ojciec, Hiriam Lodge, trafił do więzienia. W nowym miejscu Veronica postanowiła zmienić swój całokształt i samą siebie, poznając tym samym Betty oraz Archiego, a niedługo po tym dołączyła do zespołu cheerleaderek.

Wczesne ŻycieEdytuj

Veronica dorastała w Nowym Jorku z jej rodzicami Hermione i Hiramem Lodge. Żyła w pełnym luksusu życiu, uczęszczała do Spence School, gdzie była cheerleaderką i tyranką. Była przyjaciółką Nicka St.Claira, z którym często brała narkotyki. Jednakże to wszystko się zmieniło, gdy jej tata został aresztowany. Wysłali go do więzienia, a Veronice i jej mamie zabrano fortunę i domy. Veronica była postrzegana o bycie niczym innym niż zepsutym chłodnym społeczeństwem, co jej nie przeszkadzało, dopóki nie zdała sobie sprawy, że to prawda. Ona i jej mama opuściły Nowy Jork i wyprowadziły się do Riverdale, żeby zacząć nowe życie i zmienić się.

Dla wszystkich sekretem było to, że Veronica była wredna w Nowym Jorku. Kiedy zmieniła się na lepsze, nie znaczyło to że pozbyła się wszystkiego z dawnego charakteru, czego czasem uzywala, ale umiała rozróżnić co jest dobre a co złe. Rok wcześniej, kiedy Veronica uczęszczała do Spence, ona i jej wtedy najlepsza przyjaciółka, Kate znęcały się nad dziewczyną z ich klasy o imieniu Paige. Jedynym motywem ich tyraństwa był fakt, że Paige była nieprzystosowana, a one były ,,klasowymi sukami”. W grudniu Paige nie mogła dłużej wytrzymać , więc zmieniła szkołę i poszła na terapię. Wina Veronici w tym incydencie i innych podobnych sytuacjach są jej inspiracją do bycia lojalną wobec swoich przyjaciół.

Osobowość Edytuj

Veronica jest charyzmatyczną i pewną siebie młodą dziewczyną. Zanim jej ojciec został zaaresztowany, była wredną tyranką (opisywała się ,,gorsza niż Cheryl), nawet po doprowadzeniu jednej dziewczyny do zmiany szkoły i pójścia na terapię. Po upadku taty, jednakże Veronica była upokorzona oskarżeniami przeciw niej i zmieniły ją.

Veronica była także pokazana jako szczera feministka. Udowodniono to kiedy ona i Betty, pomogły wszystkim dziewczynom, które były ofiarami graczy footballa. Veronica jest często elegancka i czarująca, od wyczucia stylu do jej postawy. Jest też inteligentna i wyrafinowana, kocha czytać i cytować różne teksty literatury. Odkąd przeniosła się do Riverdale , Veronica stała się bardziej empatyczne i dbała o innych, odchodząc od jej wcześniejszego życia.

WyglądEdytuj

Veronica jest piękną, młodą, latynowską kobietą ze szczupłą sylwetką. Ma oliwną cerę z prostymi, średniej długości, czarnymi włosami, brązowymi oczami i długimi oczami. Pomimo tego, że jej ojciec został aresztowany, Veronica miała luksusową garderobę, zawierającą rzeczy od stylistów i drogie sukienki. Jej outfity zazwyczaj dopełniają perły, które dostała od taty. Ma elegancki styl.

Występy Edytuj

RiverdaleEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku „Kobieta w oknie” Veronica zdradziła, iż posiada piękny „słowikowy” głos.
  • Jej pierwszym wystepem byl wystep w reklamie Ikei.
  • Ostatnio, temat jej rodzinnych spraw, mocno irytował polskich fanów.
  • Całowała się ze wszystkimi członkami paczki jej przyjaciół. To znaczy z: Betty Cooper , Archie Andrews oraz Jughead Jones .

Galeria Edytuj

Pliki promocyjne Edytuj

Sceny Edytuj

Zobacz też Edytuj