FANDOM

Wiecie co się stanie z wężem, którego nadepnie obcasem? Zamknąć mordy, bo się dowiecie!Veronica Lodge, Rozdział czwarty: Ostatni seans

Veronica Lodge – główna postać z serialu „Riverdale”, w którą wcieliła się Camila Mendes.

Veronica jest nową uczennicą w liceum, która przeprowadziła się do Riverdale wraz z matką, po tym, jak jej ojciec, Hiriam Lodge, trafił do więzienia. W nowym miejscu Veronica postanowiła zmienić swój całokształt i samą siebie, poznając tym samym Betty oraz Archiego, a niedługo po tym dołączyła do zespołu cheerleaderek.

Osobowość Edytuj

Veronica jest charyzmatyczną i pewną siebie młodą dziewczyną. Zanim jej ojciec został zaaresztowany, była wredną tyranką (opisywała się ,,gorsza niż Cheryl), nawet po doprowadzeniu jednej dziewczyny do zmiany szkoły i pójścia na terapię. Po upadku taty, jednakże Veronica była upokorzona oskarżeniami przeciw niej i zmieniły ją.

Veronica była także pokazana jako szczera feministka. Udowodniono to kiedy ona i Betty, pomogły wszystkim dziewczynom, które były ofiarami graczy footballa. Veronica jest często elegancka i czarująca, od wyczucia stylu do jej postawy. Jest też inteligentna i wyrafinowana, kocha czytać i cytować różne teksty literatury. Odkąd przeniosła się do Riverdale , Veronica stała się bardziej empatyczne i dbała o innych, odchodząc od jej wcześniejszego życia.

Występy Edytuj

RiverdaleEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku „Kobieta w oknie” Veronica zdradziła, iż posiada piękny „słowikowy” głos.
  • Jej pierwszym wystepem byl wystep w reklamie Ikei.
  • Ostatnio, temat jej rodzinnych spraw, mocno irytował polskich fanów.
  • Całowała się ze wszystkimi członkami paczki jej przyjaciół. To znaczy z: Betty Cooper , Archie Andrews oraz Jughead Jones .

Galeria Edytuj

Pliki promocyjne Edytuj

Sceny Edytuj

Zobacz też Edytuj